Wirtualne spacery, czyli jak lokalna firma dba o wizerunek

Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów została odkryta już także przez firmy lokalne i nie jest zarezerwowana jedynie dla firm o wielkim zasięgu.

Spacer wirtualny to nie luksus

Liczba usługodawców oferujących spacery wirtualne stale rośnie, dlatego ceny są znacznie bardziej konkurencyjne niż wtedy, gdy niewielkie lokalne firmy mogły mieć trudności z wygospodarowaniem odpowiednich środków. Obecnie w pełni profesjonalny wirtualny spacer mają na swojej stronie nawet małe firmy i lokale usługowe, ponieważ jest to inwestycja, która szybko się zwraca w liczbie zainteresowanych klientów.
Nie sposób przedstawić wszystkie powody decydujące o tym, jaką wartość stanowią wirtualne spacery oparte o panoramy 360 stopni. Spośród głównych mających znaczenie dla lokalnych firm wymienić można:
  • odpowiednią wizualizację miejsca – okoliczni klienci chętniej odwiedzą lokal lub punkt usługowy, w którym choćby wirtualnie mogli już przebywać,
  • przystępność dla osób przyjezdnych – dobre wyświetlanie spaceru wirtualnego na smartfonach sprawia, że wyniki z tą opcją mają większą wartość dla użytkowników Google,
  • oszczędność czasu – szanując własny czas można zlecić usługę profesjonalnemu fotografowi, a dla oszczędzenia czasu swojej grupy docelowej dać jej możliwość zapoznania się z lokalem bez wychodzenia z domu,
  • dostęp poprzez stronę i media społecznościowe – zamieszczenie wirtualnego spaceru na stronie www lub jako osobna zakładka Facebooka,
  • dostęp poprzez tradycyjne nośniki reklamy – nawet papierowa ulotka może kierować do panoram 360 stopni, jeśli na druku zostanie zamieszczony kod QR, który po sczytaniu urządzeniem mobilnym przekieruje do wirtualnego spaceru.

W dziedzinie spacerów wirtualnych nie zostało jeszcze powiedziane ostatnie słowo i pewnie długo to nie nastąpi, ponieważ rozwój technologii w rozumieniu ogólnym, a także tej dotyczącej fotografowania daje coraz więcej możliwości. Profesjonalna sesja zdjęciowa w pomieszczeniach firmy to dobra wizytówka Twojej działalności.

Powiązane wpisy

keyboard_arrow_up