Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów została odkryta już także przez firmy lokalne i nie jest zarezerwowana jedynie dla firm o wielkim zasięgu.
Spacer wirtualny to nie luksus
- odpowiednią wizualizację miejsca – okoliczni klienci chętniej odwiedzą lokal lub punkt usługowy, w którym choćby wirtualnie mogli już przebywać,
- przystępność dla osób przyjezdnych – dobre wyświetlanie spaceru wirtualnego na smartfonach sprawia, że wyniki z tą opcją mają większą wartość dla użytkowników Google,
- oszczędność czasu – szanując własny czas można zlecić usługę profesjonalnemu fotografowi, a dla oszczędzenia czasu swojej grupy docelowej dać jej możliwość zapoznania się z lokalem bez wychodzenia z domu,
- dostęp poprzez stronę i media społecznościowe – zamieszczenie wirtualnego spaceru na stronie www lub jako osobna zakładka Facebooka,
- dostęp poprzez tradycyjne nośniki reklamy – nawet papierowa ulotka może kierować do panoram 360 stopni, jeśli na druku zostanie zamieszczony kod QR, który po sczytaniu urządzeniem mobilnym przekieruje do wirtualnego spaceru.
W dziedzinie spacerów wirtualnych nie zostało jeszcze powiedziane ostatnie słowo i pewnie długo to nie nastąpi, ponieważ rozwój technologii w rozumieniu ogólnym, a także tej dotyczącej fotografowania daje coraz więcej możliwości. Profesjonalna sesja zdjęciowa w pomieszczeniach firmy to dobra wizytówka Twojej działalności.