Dobrze skonstruowana strona internetowa to sprawnie działający system składający się z wielu wzajemnie oddziałujących na siebie elementów. Większość z nich jest ukryta przed oczami zwykłego użytkownika, ale ich poprawna implementacja jest ważna w marketingu Twojej strony, zawłaszcza przy działaniach SEO – pozycjonowaniu. Do oceny jakości i poprawności tych elementów pod kątem pozycjonowania wykorzystuje się audyty SEO.
Gogler proponuje firmom z Lublina szczegółowo opracowane audyty. Są to analizy, dzięki którym poznasz potencjał swojej strony i dowiesz się, co możesz zrobić lepiej, aby Twoja witryna skutecznie konkurowała z innymi w wynikach wyszukiwania.
Co audyt SEO mówi o Twojej stronie internetowej?
Prowadząc jakikolwiek rodzaj biznesu, na pewno zdajesz sobie sprawę ze znaczenia rozmaitych raportów, diagnoz i analiz. Zrozumienie otaczającej rzeczywistości biznesowej i przewidywanie na tej podstawie zachowań rynku to część obowiązków każdego biznesmena.
Audyt SEO to kompleksowa diagnoza ważnego fragmentu Twojego firmowego środowiska: strony internetowej. Jest to raport opisujący, jak strona internetowa interpretowana i oceniana jest przez wyszukiwarkę, oraz co należy poprawić, aby była lepsza od innych w swojej kategorii. Mowa tu o technicznych elementach witryny, które nie są widoczne czy istotne z punktu widzenia użytkownika strony. Za to wyszukiwarka Google widzi je jak na dłoni i na tej podstawie przydziela Twojej witrynie miejsce wśród innych na liście wyników.