Blog

Blog 1 - 2 kolumny

Założenie sklepu internetowego

Załóż sklep internetowy i zarabiaj na efekcie skali

folder_openAktualności
Efekt skali na przykładzie rozwoju sklepu internetowego pozwala dokładnie zaobserwować, na czym to zjawisko polega. Właściciel sklepu online poprzez zwiększenie rozmiarów działalności może zmniejszyć udział kosztów stałych w kosztach jednostkowych produktu, czyli im większa jest…
panorama-sferyczna

Wirtualne spacery, czyli jak lokalna firma dba o wizerunek

folder_openAktualności
Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów…

Blog 1 - 3 kolumny

Założenie sklepu internetowego

Załóż sklep internetowy i zarabiaj na efekcie skali

folder_openAktualności
Efekt skali na przykładzie rozwoju sklepu internetowego pozwala dokładnie zaobserwować, na czym to zjawisko polega. Właściciel sklepu online poprzez zwiększenie rozmiarów działalności może zmniejszyć udział kosztów stałych w kosztach jednostkowych produktu, czyli im większa jest…
panorama-sferyczna

Wirtualne spacery, czyli jak lokalna firma dba o wizerunek

folder_openAktualności
Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów…
logo firmy

Ile powinno kosztować logo firmy? Zobacz za co płacisz

folder_openAktualności
Logo stanowi główny element identyfikacji wizualnej firmy, dlatego jego tworzenie to często długotrwały proces bazujący na wielu wytycznych. O sile logo stanowi kreatywność projektanta, który potrafi w jednym obrazku i kilku literach pokazać potencjał firmy,…

Blog 1 - 4 kolumny

Założenie sklepu internetowego

Załóż sklep internetowy i zarabiaj na efekcie skali

folder_openAktualności
Efekt skali na przykładzie rozwoju sklepu internetowego pozwala dokładnie zaobserwować, na czym to zjawisko polega. Właściciel sklepu online poprzez zwiększenie rozmiarów działalności może zmniejszyć udział kosztów stałych w kosztach jednostkowych produktu, czyli im większa jest…
panorama-sferyczna

Wirtualne spacery, czyli jak lokalna firma dba o wizerunek

folder_openAktualności
Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów…
logo firmy

Ile powinno kosztować logo firmy? Zobacz za co płacisz

folder_openAktualności
Logo stanowi główny element identyfikacji wizualnej firmy, dlatego jego tworzenie to często długotrwały proces bazujący na wielu wytycznych. O sile logo stanowi kreatywność projektanta, który potrafi w jednym obrazku i kilku literach pokazać potencjał firmy,…
kampania AdWords

Kampania AdWords dla początkujących. Dlaczego to działa?

folder_openAktualności
Kampanie AdWords pozwalają przedstawić Twoją ofertę dokładnie tym klientom, którzy jej potrzebują. Przemyślana strategia marketingowa oparta na linkach sponsorowanych to forma reklamy chętnie wybierana przez właścicieli firm ze względu na możliwość precyzyjnego wyświetlania osobom, które…
keyboard_arrow_up