Blog 4

Blog 4 - 1 kolumna

Założenie sklepu internetowego

Załóż sklep internetowy i zarabiaj na efekcie skali

Efekt skali na przykładzie rozwoju sklepu internetowego pozwala dokładnie zaobserwować, na czym to zjawisko polega. Właściciel sklepu online poprzez zwiększenie rozmiarów działalności może zmniejszyć udział kosztów stałych w kosztach jednostkowych produktu, czyli im większa jest…
sklep internetowy

Wartościowe możliwości online w sklepach internetowych, czyli co poza kupowaniem

Odpowiednio przygotowany i sprawnie funkcjonujący e-sklep to znacznie więcej niż gama produktów z możliwością zakupu online. Aby spełniał więcej wymogów potencjalnych użytkowników, należy zadbać również o inne wartościowe funkcje, które zatrzymają osoby odwiedzające oraz sprawią, że zakupy…
panorama-sferyczna

Wirtualne spacery, czyli jak lokalna firma dba o wizerunek

Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów…

Blog 4 - 2 kolumny

Założenie sklepu internetowego

Załóż sklep internetowy i zarabiaj na efekcie skali

Efekt skali na przykładzie rozwoju sklepu internetowego pozwala dokładnie zaobserwować, na czym to zjawisko polega. Właściciel sklepu online poprzez zwiększenie rozmiarów działalności może zmniejszyć udział kosztów stałych w kosztach jednostkowych produktu, czyli im większa jest…
sklep internetowy

Wartościowe możliwości online w sklepach internetowych, czyli co poza kupowaniem

Odpowiednio przygotowany i sprawnie funkcjonujący e-sklep to znacznie więcej niż gama produktów z możliwością zakupu online. Aby spełniał więcej wymogów potencjalnych użytkowników, należy zadbać również o inne wartościowe funkcje, które zatrzymają osoby odwiedzające oraz sprawią, że zakupy…
panorama-sferyczna

Wirtualne spacery, czyli jak lokalna firma dba o wizerunek

Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów…
logo firmy

Ile powinno kosztować logo firmy? Zobacz za co płacisz

Logo stanowi główny element identyfikacji wizualnej firmy, dlatego jego tworzenie to często długotrwały proces bazujący na wielu wytycznych. O sile logo stanowi kreatywność projektanta, który potrafi w jednym obrazku i kilku literach pokazać potencjał firmy,…
Księga identyfikacji wizualnej

Logotyp czy księga identyfikacji wizualnej? Doradzamy co wybrać

Logotyp jako element identyfikacji wizualnej firmy to złożona z liter istotna część logo albo ostateczna wersja bez dodatkowych symboli czy obrazków. Taka typografia to znak rozpoznawczy wielu marek, między innymi Gillette oraz H&M, gdzie widzimy…
keyboard_arrow_up